Bugün farklı bir doktora muayene gittim. Normalde bebişime kız denmişti. Hazırlığımızı ona göre yaptık tabi. Bir kızım daha var çok şükür ❤️ Ama bu doktor erkeğe benziyor gibi testisleri var gibi duruyor dedi. Başka özel bir hastaneye gitmemi tavsiye etti. Buraya fotoğraf ekliyorum. Kız anaları bacak arası böyle olmaz mı zaten ben mi kendimi kandırıyorum acaba 😂 doktor kordonla falan karıştırdı herhalde

