Selam arkadaşlar. Nasipse 22 martta üniversitede sezaryen doğumum olacak da doktora sormayı unutuyorum hep, spinal sezaryen oluyor değil mi? Yapan arkadaşlar varsa bi dönebilir mi rica etsem? Bir de özel oda tuttuğumuzda ziyaret sorunu oluyor mu ve eşim yanımda kalabiliyor değil mi? Teşekkür ederim şimdiden, cevaplarınızı ve dualarınızı bekliyorum İnşaallah ☺️💙