seydaanne bence o vaat şu an kullanılan anne kart gibi olmayacak. Eğer 6 yaşa kadar olan çocuk yanındaysa ve onunla bir yere gidecekse geçerli gibi anladım. Yani çocuğun yanında refakatçi olarak ücretsiz olacak, onun dışında örneğin baba işe giderken kullanamayacak.
Ama yine de işe yarar tabi ki, çocuğu gezmeye götürürken ya da kreşe götürmek için toplu taşıma kullanılıyorsa falan faydalı olur.