Yaseminztrkzcan BusraEda bende acaba yırtılmaya başlıyor o yüzden mi kaşınıyor diye düşündüm şuana kadar yırtılmadım büyük ihtimalle o gibi nedeni
BusraEda Sür sür. Zaten içtiğimiz su yeterli değil cildimize. Nemli kalmıyor cilt. Aksatma..çatladıktan sonra ne sürsek fayda etmez 🙄
Nazliegin BusraEda benim sırtım bacaklarım kollarım kaşınıyordu zaten başka biyer kaşınmiyor ama krem çok iyi geldi bana
Ozcndln BusraEda anladim canim su an catlak yok bende ama basenlerde kirmizi kirmizi gosteriyo hep kendini sanirim karpuz gibi olucam surmezsem kullanmaya devam ediyim en iyisi 🤗🤗