BusraEda günaydın. Bende de arada bi oluyordu kaşıntı. Özellikle gece yatağa girince ama çok rahatsız edici şekilde değil. 2 gün önce deli gibi bi bacak kaşıntısıyla uyandım. Ilık duşa girdim hemen hafifledi. Dün de kontrolüm vardı. Doktor bi losyon verdi. Dün onu kullandım. İyi gibi. Eğer ılık duş ve losyonlar fayda etmiyorsa hemen gel tahlil Yapmamız gerek dedi. Doktorunuza danışın isterseniz