Beybitooo Narineee bol bol su için 3 litre içerseniz günlük enfeksiyonu hemen atarsınız bende 15.haftadayım kasık bel ağrısı kalça ağrısı hiç geçmedi doktor normal diyor rahim büyüdüğü için bide rahim bi sinire baskı yapıyormuş bel ve kalça ağrısı oluyormus
Beybitooo Narineee ben enfeksiyon yaşamıyorum suyu çok içiyorum içmediğim gün başlıyor enfeksiyon hissediyorum . çünkü kızımda çok yaşamıştım ama ağrılar geçmiyor galiba doktor magnezyum veriyormuş onu isticem