nursertkaya50_ İstanbul Ümraniye afiyet hastanesi detaylı Utrasyon Sümeyra hanım için memnun olan varmı aletleri güzel cekiyormu
Gamzeaydin13 nursertkaya50_ ben nurcan peker hanimda yaptirdim cok ilgilendi cd ve fotoğraf da verdi konuşma tarzi olsun güleryüzlülüğu bebekle bile konustu sen cok mu tatlisin gibi sozler kullandi bence ona randevu almani tavsiye ederim
Habibe_ nursertkaya50_ ben renkliyi Nurcan Peker e yaptırdım ilk hamilelligimde de ona yaptırdım bundada ona yaptırdım çok memnunum
Gamzeaydin13 nursertkaya50_ evet girebiliyor canim ben bu perşembe günü muane oldum eşimi de aldilar fottograf ve cd verdiler