Hazall23 geneligimden beri bar hem ilk beyaz geliyo sonra sarimsi sonra yesilimsi geliyo fitil kullaniyorum geciyo bi kac hadta sonra bida basliyo. Gebelik arkadasim gibi bisey oldu maalesef kendisi 😂 bu arada olpecete koymani hic onermem cok riskli cunku hem hijyen acisindan daha da kotu hemde islaninca parçalaniyo. Bence oecete koyma ic camasirin islansin daha iyi ben akinti geldiginde tuvalete gidiyorum oeceteyle siliyorum ic camasirimi o akimti gidiyo her skintidan sonra ic camsirimi degistirsem her gun her dk makina acmam gerekicem valla mecbur oyle yapiyorum ama aksamlari yatmadan degistiriyorum tani hergun yoksa icim rahat etmiyi