Merve-metin FKRKS29 hcg 8.4 gözüküyor 5 üstü pozitif sayılıyor ama bu hastane referans aralığını 10 olarak girmiş istersen 2 gün sonra tekrar kan ver canım
Patito__ FKRKS29 hastanede 0-10 demis gebelik icin 11 olmasi lazim diyor. boyle bir referans araligida ilginc. Millt 2-5 ile hamileligi öğreniyor Kistlerde gecikme yapar tabi
FKRKS29 Patiko07 bugün gittim kist var dedi duphaston yazdı adet olasaya kadar kullan dedi ama hastane dönüşü adet olmuşum🤷♀️🤷♀️
FKRKS29 Merve-metin bugün hastaneye gittim işte kıst var dedi zaten 4 gündür lekelenme oluyodu bugünde adetoldum tamamen ama 🤷♀️
FKRKS29 Sureyya1 normalde 10 gün önce olmam gerekiyordu ama 7 . Gecikme gününde az az pembe lekelenme gibi başladı sadece peçeteye geliyodu bugün gittim işte doktora kist dedi duphaston yazdı ama eve gelince baktım tamamen adet olmusum🤷♀️
Merve-metin FKRKS29 hadi yaaa söküldün o zaman tamamen inşallah bir sonraki ay güzel haber alırsın canım 🙏🏻
Merve-metin SiriusAb hastane referans aralığını 10 olarak almış ondan ama normalde gebe ama adet olmuş yüksek ihtimalle kimyasal gebelik olmuş
SiriusAb Merve-metin Bence de gebelik varmış ama belki kimyasaldı , o yüzden ilaç verdi. Bu doktorları anlamak zor. Kime inanacağımızı şaşırdık…
Dlnoz Benimde enfeksiyon vardı işaç kullanıyorduö regl öncesi test yapmıştım 2.30 çıkmıştı normalde 0 çıkıyordu. O zaman yüksekti daha sonra regl oldum. Sonraki ayda hamileydim. Yani hamile kalma olasılığı yükseliyor galiba.