eda006 Çatı muayenesinde çok canım acıdı ya kısa sürdü ama baya acı hissettim çatım da normalmiş ama doktorum da normal doğurabileceğine emin misin dedi gözüm korktu açıkcası
Gurbetci1anne Çatı muayenesi biraz can yakıcıdır ama Doğumla kıyaslanması yanlış. Normal doğum yapmış ablam hala çatı muayenesinden korkar. Asla normal doğum daha acılı değil diyor. Ki zaten normal doğumda vajinan uyuşuk oluyor hiçbir şey hissetmiyosun
eda006 Gurbetci1anne Benim doktorum biraz sezeryan yanlısı gibime geliyor normal doğum zor yaparsın gibi dalan deyince endişelendim
Gurbetci1anne eda006 ben de öyle düşündüm bazı doktorlar normal doğumla uğraşmak istemiyor. Ablamın doktoru da son ana kadar vazgeçirmeye çalışmıştı normal doğumdan. Doğum sırasında da baya söylenmiş asla bi daha normal doğumlu hasta kabul etmem demiş