Tgceuzn
Doktoruma söyledim muayene etti ama bi sorun olmadığını dedi o sıra idrar yolu enfeksiyonu vardı leke gelmişti enfeksiyondan demisti . Ama hâla bazen yemek yerken filan sanki toplanıyor içimde hissediyorum bi sıkıntı yok suanlik doktorumda sıkıntı yok dedi bana