Demirbilek Merhaba hanımlar doğumum temmuz ortası görünüyor 10 lü hastane çıkışı mı almalıyım şapka takması gerekiyormuş herhalde uzun kollu mu giydireceğim tulum mu sıcak olacağı için sadece zıbın mı çorap giydirmem gerekir mi alışveriş yapmak istiyorum ama bilmiyorum yardım eder misiniz
kahvesever__ Demirbilek çok kalın şeyler almayın şapka fallan takılmıyor o sıcaklarda çocuk daralıyor içinde
miranmomsss Demirbilek benimde temmuzda bende ne giydircem hiç bilmiyorum oğlum aralık doğumluydu bu tam tersi yazın doğum yapmak çok zor
Damlaalyz Demirbilek temmuzda olsa bebek direk anne karnından çıkıyor bu yüzden ince muslin uzun kollu takım giydirebilirsiniz altına da askılı veya kalın askılı zıbın ve muslin alt zaten battaniyeye sarmazsiniz eve gelince hastaneden ilk çıktığında da muslin battaniyeye sarabilirsiniz
Mormnekse Demirbilek ben sordum mağazaya hastane çıkışı hepsi aynı kalınlıkta oluyor incesi olmuyor dedi
elmaelmaelma Bebek ilk haftalar anne karnındaki sıcaklığı arar, hava 45 derece olmadığı sürece öyle tek zıbın giydireyim diyemezsiniz yani. O yüzden yine normal hastane çıkışı almanız gerekir.
ngksu Bende bi takımı müslin aldım bi diğer takımı normal kumaştan almayı düşünüyorum. 10 lu set almicam 5 li alıp müslin battaniye ile tamamlamayı planlıyorum gereksiz pahalı oluyolar. Bende ağustos başı görünüyorum nasipse bakalım