Kızlar beta 82.5 , 172, 246 çıktı . Doktora gittim sonuncusu duusk çıkmış dedi. Birde ben aile hekimliğinde verdim orada kan beklediği için değerlerde bı degisiklik olur mu . Yarın kadın doğum doktorum burada bizim hastanede son kez ver ona göre detaylı konuşalım dedi. Dış gebelikten şüphelendi