Nuraslanklc sancı yerine eşinizi almıyorlar maalesef orda sancı çeken bir çok kadın var yarı çıplak şekilde bu yüzden doktorlar eşlerin eşini kabul etmiyorlar ben yaşadım çünkü sancılarım o kadar fazlaydı bir ara dayanamayacak kadar oldum refakatçi dahi almadılar doğuma kadar o araya aynı hastane de çalışan doktor tanıdığımızı bile koyduk geldi konuştu odam girişin yanında olmasına rağmen almadılar eşimi doktor gelip bana burda senin gibi bir sürü kadın var ve yarışı yarı çıplak doktor dışında içeri erkek almamız uygun ve doğru olmaz bu durumu senin eşin bile kabul etmez bizim kabul etmemizi istemeyin dedi doğum sonrası yukarı servise çıktıktan sonra eşim 1 saatliğine bebeği görmeye gelmişti ama konfor ve temizlik olarak üst düzey izel hastaneler hariç bence çoğu özel hastaneden daha iyi bu konuda çünkü doğuma kadar tek kişilik odadasın doğum sonrası yine tek kişilik odadasın çoğu özel hastanede bile birden fazl kişi oluyor oda da