Yeni1gebelikkk 13 haftalık gebeyim ayy zaman geçmiyor yapacak hiçbir şey yok dakika dakika gün gün sayıyorum resmen , küçük bir ilçede oturuyorum yapabilecek hiçbir aktivite de yok çok sıkıcı yaa , sizler neler yapıyorsunuz?
Yeni1gebelikkk Gggg-12 benim eşim gece çalışıyor, gündüz de uyuyor sonra o bi koltukta ben bi koltukta ,çok sıkıcı yaaa 😂
kahvesever__ Yeni1gebelikkk yakın olsaydık oğlumu sana verirdim zaman geçirirdin iki çocukla baya zor 😂
Linakiz1903 Aynı durum bende de var şuan telefon elimde of ne yapsam neye baksam diye düşünüp duruyorum bende küçük ilçedeyim eşim hep işte yakınımda kimsem yok komşum yok hepsi yaşlı 🫣 İnan bende bilmiyorum nasıl geçecek 😐
Yeni1gebelikkk Linakiz1903 benim komşularım var anlaştığım çok şükür ama önceleri bulantı yzuunden görüşmüyordum şimdi de reflü başladı o da beni zorluyor yine görüşemiyoruz, sürekli elimde telefon insatgaram girip çıkıyorum 🤦😂