Bende 6 sene sonra bundan önce 4 düşüğüm var neyse ama bu hamileliğimle ilk hamileliğim bir değil bu berbat geçiyor her gon yatıyorum her gon mide bulantısından öldüm halsizlik desen bitmiyor gaz sancısı çekiyorum anlamadım inşallah sonuna kadar böyle olmAZ 11+ 1 günlük hamileyim bu arada