Nurclskn aynı şey iki hafta önce bende de yaşandı. Benim hesaplarıma göre tam 6 haftalıkken gitmiştim kalp sesi duyulur bebek artık gözükür diye , doktor dedi ki sağlıklı bi keseye benzemiyor boş gebelik olabilir o an yıkıldım ve doktora ikna olmayıp aynı gün içinde özelde bi doktora gittim o alttan muayene etti ve o da göremedi bebeği. İki gün sonra ilk gittiğim doktora gittim kese büyüyor ama bebek gözükmüyor gene dedi, ve 5 gün sonrasında gittiğimde bebek gözüktü kalp atışı var dedi. doktorun hesaplarına göre 6+1 di . Geç döllenme oldu muhtemelen .Çok şükür rahatladım ve sen de rahatla diye yazdım bunları . Acele etme sabırlı ol bence gözükecektir ❤️