Benimki negatif eşimin pozitif kan uyuşmazlığı var ilk doğumum sağlıklı bir. Şekilde şükürler olsun ki ama bu durumda 2. Ve e gebelik ler risk altındaymış kan uyuşmazlığı olup bebeğini sağlıklı kucağına alan varmı 2 li tarama 3 lü tarama yaptırsam mı acaba beni neler bekliyor öğrenmem için 28. Haftada iğnesi var tabi herşey gelişti ama insan korkuyor 🥺