zemzem56 Kızlar benim göğüs ucum.varla yok arası arada çıkıyor arada çıkmıyor ve hamileyim iki aylık acaba hamileliğin sonlqrina dogru çıkarmi 😔
Egenin_annesi zemzem56 ben 3 aylık anneyim benim bile yok normalde dururken ama oğlum emerken çıkarıyo dert etme
sevaldqn1 zemzem56 2 buçuk aylik kizim var ne hamileliğimde ucu oldu nede şimdi kızım emdiğinde çıkıyor sadece onun dışında geri kayboluyor 🫠
zemzem56 Mrvizmrli inşallah ya çıkar gerçi soğuk falan tenime deydiginde kendiliğinden çıkıp sonra yine sönüyor
Mrvizmrli zemzem56 çıkar çıkar hic dert etme ben ilk farkettiğimiz zaman hastaneye gitmiştik süt kanallarının kısa olmasından kaynaklanıyormuş ama hamileliğin ilerleyen haftalarında kanallar süt dolduğu için çıkiyor ucuda