Elifyarenaydemir Selam kızlar bugün acile gittim kasık ağrım için kan felan verdim beta hcg 851çıktı 21 şubatta 317 idi enfeksiyon varmış sizce evde nasıl geçirebilirim
Egenin_annesi Elifyarenaydemir evde geçirme mutlaka ilaç kullan dr git ben dr gittim ilaç yazmadı bebeğimde enfeksiyon çıktı 7 gün küvezde yttı o yüzden ilaç kullan git dr
Hamdiyevural Elifyarenaydemir kesinlikle nioli yağı çok tavsiye ediyorum iyi geliyor en azından bı sure sonra yanma geçiyor kulandim daha önce
biranne__ Elifyarenaydemir evde geçiremezsin doktor ilaç verdiyse anca onlarla geçer kanda çıkması kötü olmuş geçmiş olsun
sukran0046 Elifyarenaydemir evde hicbirsey ise yaramiyor ilaç kullandığım halde 2 aydır cekiyorum zaten hamileysen bitkisel seyler kullanmazsın
2024annesi Bende de var maalesef doktoruma dediğimde bol su iç dedi. Ama ilaç gerektirecek durumlar varsa doktor ilaç da vermeli çünkü sadece su çözüm olamaz gibi geliyor
Emo333333 Doktorundan bi sira al gorun canim ilk aşamada tek kullanimlik bi ilac veriyor eger enfeksiyon gecmezse antibiyotiğe başlatiyor.Benimki tek kullanimlik ilacla gecti bol bol su icmemi onerdi
Emo333333 Birde idrar yolu enfeksiyonuna nioli yağı öneriliyor hamileliktete kullaniliyor ezcaneden alip onuda kullanabilirsin iç camasirina 2-3 damla damlataraktan kullaniliyo
ZeyHus33 Elifyarenaydemir Allahim yardimcin olsun bende bu durumdan şikayetçiyim Enfeksyon var Hamile olduumu bildinden beri 2 inci hamileligimdede vardi Dogum yaptm geçti smdi tekrar hamileyim yine Enfeksyon Açıkçası hicbisi geçirmedi fitil tek kullanımlık Toz ilaç Malesf fayda etmedi Dış yeri Kasimaktan artk açıyor randevum 14 ünde Ozmana kadar nsl olcak bakalm inşallah cagresi bulunur bunun da geçer hamilelerin sorunu bu gerçekten