Limonannesi doğumum güzel geçti şükür canım sezeryan oldum daha zor bekliyordum öyle bi anlattılar ki yok yarım insan oluyon yok çok ağrıyo sonrasında çekiyosun vs. İşte valla ilk bi hfta zorlandım dikiş yerlerim ağrıdı biraz sırtım ağrıdı 10. Gündeyim Allah a şükür çok iyiyim 😊😊 teşekkürler canım