İlk doğumum sezeryan oldu Şuan 11+1 günlük hamileyim aradan 7 sene geçmiş olacak normal doğum istiyorum olmazsa da kabul etmezlerse de sanırım 38. Haftada alıyor Dr genel anestezi olmuştum ameliyatım çok iyiydi ama o ilk kalkış benim için zordu 2. De sezeryan olursam da spinal istiyorum bakalım bence sezeryanların hepsi aynı zorlukta veya kolaylıkta