Aslan4mom Ben nasıl ne yapacağımı bulamıyosam muhtemelen belki sizde bulamıyorsunuzdur bulanlar yazsın ki fikir isteyene fikir olsun 🙏🏼yemeği yapmaktan daha zor olan şey onun adını koymak gerçekten her gün bir de hareketlerim kısıtlanmışken yemek yapmak benim için bir eziyete dönüşüyor😓 belki bir faydam dokunur dolapta haşlanmış nohutum var etli nohut yapacağım yanına da pirinç pilavı turşu salata belki biraz yoğurt🙏🏼 çok şükür 💕
Nazlii_ Aslan4mom afiyet olsun 😋 Bende bu akşam Mercimek çorbası Sebzeli bulgur pilavı Havuç tarator ve erik suyu olarak düşündüm ☺️
2bebelianneee Aslan4mom Kanat soslayıp dolaba atacağım akşam fırına atarım yanına biber patatesle felan birde salata bu kadar bize yetiyor 😂
Boncukk123 Aslan4mom buzlukta olanlar da bitti 🥲 hamd olsun yapacak bseyler olsun yeter ki bulunuyor yemek ama bazen insanın canı bşey yapmak istemiyor o zaman da aperatife kaçıyorum çoğu zaman ağrım olduğunda 🥹
gokyuzununogrencisii Çok güzel bir gönderi olmuş, hergun olmalı böyle bence bakıp fikir alalım 🤗 benim dünden haşlama ve dolma var 🙈 Zaten son 3-4 günüm var doğuma öyle görünüyor artık gerisi annemde kaynanmda falan ben yataktan kalkana kadar:)
Aslan4mom gokyuzununogrencisii değil mi burada birbirimize fikir alıp vermek gerçekten çok ama çok işime yarıyor çok kararsız kaldığımda böyle postları açıp buluyorum yapıyorum yemek o yüzden ben de böyle faydalı olsun istedim ne mutlu bana afiyet olsun size de kolay gelsin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🙏🏼
Aslan4mom Boncukk123 İnanın o buzluk iyi ki var bazen ne yapacağımı bulamayıp orayı karıştırıyorum nohuta da öyle karar verdim zamanında yapıp koyduğum her şey için kendime çok teşekkür ediyorum kendimle gurur duyuyorum diyebilirim 😁 kolay gelsin size de
Aslan4mom Egenin_annesi protein ağırlıklı her yemek hem doyurucu oluyor he de sağlıklı 🤍🙏🏼 afiyet olsun
Aslan4mom sukran0046 ayy pek severiz ailecek 👏🏼tavuklusu kıymalısı tonbaliklisi kremalisi mantarlısı her türlüsü makarna gideri olan bir yemek 😁
Rabiul Bana da pratik fikir verin🥲 6 buçuk 7 gibi evde oluyorum çok acıkıyorum ne yapsam diye düşünüyorum , artık tavuk yemekten gıdıklayacağız 🥹
Aslan4mom kahvesever__ etli tavuklu yemekler hem besleyici hemde ortak (4yasinda oğlum )yemeklerimiz haftada 3-4 Allah ne verdiyse yapıyoruz hayat kurtarıyor 🙏🏼🥰
Aslan4mom Dlnoz ogfff daha ne olsun ellerinize sağlık 🙏🏼 yazdan bende dolmalık biber atmıştım derin donrurucuya biber bayadır yapmıyordum bunu da yazdım bir kenara 💕