Nurceyhan93 Kızlar merhaba Haftaya giriş yapcaz inşallah 🥹☺️hareketlerini zaten çok geç hissetmeye başladım ama 30.haftada hareketleri aşırı belirgindi ama suan hareket ediyor ama aşırı değil ve dışardan aşırı belli olmuyor böyle olanlar var mı aranızda biraz konuşalım 🥰
Zzllall Nurceyhan93 benimde öyle kızım olucak sadece dönerken hissediyorum oda keyfi gelirse sağlıklı şükür ama çok hareketli bir bebek değil sanırım bu süreçlerde evham yapmamak lazım her bebek farklı oluyor😌
Gul_se77 Benim bebişde kız 32+1 30. Haftaya girmemle hareketi daha çok arttı ama her bebek farklı önemli olan sağlıklı olması