Tatlisanne 29+4 haftalik hamileyim ve bugün ara ara karin ağrım oluyor ve karnım sertleşiyor bebek toplanıyormuş gibi sancı olabilir mi 😓 korkmaya başladım
YummyMummy Yalanci sanci dedikleri bu oluyor. Bu haftalarda baslamasi normal. Bundan sonra git gide artacak korkmayin. Duzenli olup olmadigina dikkat edin. Dogum sancisi duzenli araliklarla gelir ve git gide siddeti artar.
YummyMummy Tatlisanne Cok normal endise etmeyin. Duzenli olursa ya da cok siddetli olursa doktorunuzu arayin. Gun icinde cok fazla kasilma oluyorsa dinlenmeye calisin.
Seldaapk Tatlisanne doktorunuza mutlaka bildirin bende 31 haftaligim bende de oldu aynı sıkıntı bebek kanala girmiş dedi doktor sizde ihmal etmeyin bence
Usui Tatlisanne canım bende de oluyor o bende toplanıyor sandım gizli sancı cikti nstde dört tane düzenli sancı çıktı hemde yarım saatte. doktoruna gorunebiliyosan görün bence oladabilir olmayadabilir imkanın varsa göstermeniz en iyisi