Tsh değerinden bahsediyorsunuz büyük ihtimalle o değer dusuk değil yüksek çıkarsa dahiliyeye yönlendirme yapıyorlar çünkü bendede yüksek çıktı dahiliye doktoru ilac yazdı onu kullanıyorum suan normal seviyeye indi tek tedavisi ilac kullanılmadigi taktirde bebeğe zararları var çok önemli