Umudum bitiyor oysa en fazla belirti yaşadığım ay buydu polikistik denildi ama düzenli adet görüyorum hormon testlerim normal ama 19 ay oldu 2 gebelik asla olmuyor takıntı yaptım sanki ne kadar çok test yapsam o kadar olur gibi aslında gayet akışına bıraktım ama olmayınca bu kadar kötü hissediyorum adetten 3 gün önce negatif olup adet sonrası pozitif olan var mı belki umut olur
