sedef_kayakrts Lütfen acil destek İkili tarama testi yaptım kan sonuçlarını hangi hastamede yaptıysam bir tek o hastanede ki doktor mu görür
Cinarsaitinannesi sedef_kayakrts evet sadece o hastane görür gidip sonucu alıp baska yerde gösterebilirsiniz ben devlette yaptirdim özeldeki doktor göremedi gidip çıktısını aldım götürdüm öyle baktı
sedef_kayakrts Cinarsaitinannesi e Nabıza düşmüş. Detaylı düşmüyor mu acaba. O hastaneden bir kadın doğum doktoruna almak yeterli dimi
Cinarsaitinannesi sedef_kayakrts e nabiza sadece kan sonuclari düşüyor grafik düşmüyor ben kayıt bölümüne gidip tahlil sonuçlarımı alicam dedim verdiler doktoru görmedim bile