Ovulasyon testinde ayın 21. pik gördüm bugünde randevum vardı muayene oldum doktor yumurtamin gayet güzel büyüdüğünü 21mm olduğunu dedi catladigindan vb söz etmedi pik olduktan ne kadar sonra çatlama görülür.yumurta tembeli var ise gecikirmi çatlama doktorada soramadım acil ameliyata gitmesi gerektiği için …evde çatlaması için neler tuketmem lazım bı süredir incir/havuç tüketiyorum ama bilemedim şimdi bilgisi olan yardımcı olabilirmi acaba