aslhnkrts9 Deletedmom_112 ben bir numara büyük almıştım daha rahat ettim ayak yapısına da bağlı galiba biraz benim ayağım normalde de şişmeye meyilli olduğu için öyle tercih ettim
Deletedmom_112 Gebess95 denemiştim tam numaram sıfıra sıfır bir büyük bedeni hafif bol olmuştu o yüzden şu an karar veremedim online alıcam bilemedim açma yapar mı tam olan ?
karaguzelirem_ Evet ben mesela daha 3 gün önce satın aldım hastane de temize giymek için normalde 39 giyerim bir numara büyük aldım 40 numara tercih ettim ve tam oldu şuan ayaklarım ödemli diye bi süre sonra sıkıyor tabi ama açılsınlar diye evde giyiyorum ☺️
Deletedmom_112 karaguzelirem_ banada kendi numaram tam oldu eğer açma ihtimalide varsa büyük biraz bol oldu