skuscu hic gecmior mu yani? Dokununca hep aciyor mu yoksa bazen mi aciyor? Birde az once baktim tam dikisin oldugu yer azicik kizarmis acidan sonra 2 ay sonra iltihab enfeksiyon falan olmaz degil mi oncesinde hic olmadi( uzuluyorum boyle olmasina hep karnimda aci olacak olmasi beni uzuyor ah su doktorlar bahane bulup bulup sezaryene aliyorlar