Anonim17 Ervaa35 aynı durumdayım bende 34+2de böyle söylendi şuan 35+1deyim gittiği yere kadar beklicem sabırsız oğlumu 🥴🥴
Ervaa35 Anonim17 valla bende gittiği yere kadar ama baktım dayanamıyorum o tarihte alsın çünkü gercekten zor sabaha kadar ağrı çekiyorum afedersiniz oram çıkıcak sanıyorum
Ervaa35 biranne__ yok sağlığı gayet yerinde çok şükür sadece kızım biraz aceleci zaten ben böyle bişey olmasını bekliyodum çok erken baş aşağı dönmüştü😍😂
Anonim17 Ervaa35 evet gerçekten sanki çıkıp düşücek gibi istemsizce o kısmı tutma ihtiyacı hissediyorum bende