Rasev yaa dikyorunuz izin verdi mi peki hemen takmaniza yürümeye ve toparlanmaya yardımcı olur dogru söylüyorsunuz ilk sezaryen de kalmadı takmadim da karna bastırma kum torbası gibi şeyler de olmadi ama 7 yıl geçti değişmiş galiba bazı uygulamalar bu kez riske atmayıp korse giymek istiyorum ben de hemen izin veriyolarss