Ben bogaz enfeksiyonu ve mide üsütmesi yasadim 3 gün önce doktor paroldan baska bir sey vermedi bol bol meyve ye tursu ye kefir ic dedi kefirle topladim kendimi 2 bardak ictim günde annem ilikli kemikten corba kaynatti cok sükür su an sadece geniz akintisi kaldi dogal seyler iyi geliyor kefiri muhakakk deneyin