Yelizcebni Arkadaşlar 2. Gebeliğim biyerde okumuştum sanki 5 yıl içinde vurulanlar, daha vurulmasına gerek yok acaba doğru mu ?
Kahverengi Yelizcebni benim doktorum 1 doz yaptırmam gerektiğini söylemişti bende yaptırdım bence doktorunuza sorun benim doğumlar arası iki bucuk yıl olucak hatta çam kesiğinden dolayı iki bucuk yıl içinde 1 doz olmuştum ona rağmen yinede 1 doz yaptırmamı istedi