Mutlumomm inanın her doktor farklı birşey söylüyor. Bu gittiğim 4. Doktor. Diyorum kanama var. Birşey yok deyip gönderiyorlar. En sonuncu doktor alttan muaneye yaptı kist var dedi parça aldı patalojiye gönderdi. Uzun bi çubuk soktu en son. Doktorun her biri farklı konuşuyor. Diğerleri neden bu işlemi yapmadı bilmiyorum.