pembebaret
Kızlar, hamileliğimin başından beri diş problemleri yaşıyorum. Bir buçuk aylıkken yirmilik diş ağrısı çektim( yaşayan bilir çok zor bir durum, bir buçuk ay gece uykularımdan oldum) üçüncü ayı tamamlar tamamlamaz dişimi çektirdim.
Şimdi 33. haftadayız, maalesef iki dişim kırıldı. İntihap oluşmadan hemen doktora gittim. Birini dolgu birini kanal yapmam gerekiyor dedi. Kanal tedavisi devam ediyor. Kadın doğumcum da diş doktorumdan bebeğe bir zararının olmayacağını söylüyorlar ama içim bi türlü rahat etmiyor. Benimle aynı durumu yaşayan anneler var mı? 😔