Bugün iş yerimle konuştum. Önceden planlama yapmak için yasal 4 ay izin sonrası dönersin dimi dediler. Ben de dönerim dedim. Evden çalışacağım. Bakıcı da tutarım. Bakıcı salonda bakar ben de çalışma odasında çalışırım.
Ama çok mu erken sizce? Gelemem mi deseydim?