ulkuerdogann 1 mart sezeryan günü heyecan la birlikte korku da var epidural anestezi olacak tedirginim İlki genel di tüm uyutmuşlardı var mı sizin de korkularınız veya olup sezeryan biraz da olsa içimi rahatlatacak kişiler süreç nasıl geçti epidural anestezi de
Zeynepdagitir ulkuerdogann 24 Şubat cumartesi(yarın) için sezeryan tarihi verdi doktorum,39+6 oluyoruz. İlk gebeliğim ama Kanala girmediği için daha fazla beklemek istemedik☺️ Şuan için az bir heyecan var ama doktoruma güvendiğim için hiç korkum yok
snysngn ulkuerdogann banada doktorum 1 martta gun vericek. 12mart 18 mart arasina. 35+3 üm doktora göre cok heycanlıyım cünkü ilki normaldi be korkuyorum bende epidural istiyorum skolyozum var belden igne nasıl etki eder bilmiyorum 😕 sanki ilk cocugum gibi acemilik çekiyorum 😕
Ask_kokulum Zeynepdagitir benim de daha bebeğim kanala girmedi sancı yok perşembe ye kadar dönmezse sezaryen olacam
Zeynepdagitir ulkuerdogann spinal olacak,yani belden aşağı çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için☺️ sizinde öyle geçer inşallah
Melikeomr ulkuerdogann Ben de 1 martta sezaryen olacagim nasipse.ilk dogumum spinal ikinci genel olmuştu bu 3.olacak yine spinal tercih ettim.daha rahatti cunku.insallah bu da guzel gecer.suan 37+1 haftalık.kilosu az 2 haftadir benden beslenemiyor suyu da azaldi insallah sag salim kucagima alirm.ben de stresliyim