Merhaba kızlar her gebelik her anne oluş farklı bir tecrübe yeni şeyler ögrenip duruyoruz daha önce iki gebelik geçirdim ama ilk kez başıma geliyor dün dr kontrolünde dr protein kaçagı başlangıcı var saglık ocagında tansiyonunu kontrol ettir dedi ve 34/3 haftalık oldugum için haftada 1 defa nst çagırdı rutin için o zaman tansiyonumu ölçtürsem olmaz mı ve nelere dikkat etmeliyim bebegin hareketlerine mi