Nurkhramn1234 Senos07_ Hiç supelenmedim regilim düzensizdi o yüzden hiç ummadim sonra kan testiyle gebe olduğumu söyledi doktorlar ondan sonra hastaneye gidince 16haftalik olduğunu söyledi doktor
Senos07_ Buseirgit ne güzel artık sezounu kapatırsın birdr oğlanın tadına bakın bakalım rabbim banada nasip etsin 😊
Senos07_ yagmur_vera bizimde öyle gurbette geldim bende malesef tek başımayım .rabbim yardımcımız olsun inşllah
Senos07_ Nurkhramn1234 hoyy maşallah allah herkrse böyle nasip etsin hem hamile olduğunu hem cinsiyeti öğrenmip gelmişsin 😍
Mer3459 Senos07_ bende aynıydım şok oldum kimseye üç gün bşsey söyleyemedim 😔😔şimdi mutluyum ama 21+1 olduk biz❤️
Svmmoms_3 Semaahmet0112 bende aynı 3.ye hamileyim bende bağlatıcam ben doktoruma sordum herhangi bir yaş sınırı yok sadece eşinin de onayı gerekli dedi
Merve-betul Senos07_ bende ikinci çocuğu öğrendiğimde ogkum 13 aylıktı ikinci oğlum şimdi 1 aylık oldu dün 🥰
Svmmoms_3 Semaahmet0112 Özel hastane de biz 2 çocuk yeter diyorduk hep 3.sürpriz oldu bize 🥰eşimde bende başka çocuk düşünmüyoruz sezaryenden sonra doktorum bağlayacak
ucuncuyeanne Senos07_ benimde 3 yaşinda kızım, 10 aylık oğlum var . 15 haftalık hamileyim, kendimden çok çocuklar kardeşleri olunca psikolojik olarak nasıl etkilenir diye düşünüyorum sürekli özellikle kızım için. Büyük olduğu için daha çok aklı basıyor.
Senos07_ ucuncuyeanne her çocuk farklıdır tepkilerinde farklı olacak muhakkak Ama tabii ki En sonunda anlaşacaklar yani bakalım Biz nasıl adapte olacağız