18 aylık bebeğim gündüz emmesini bıraktık yaklaşık 2 aydır hamile olduğum için ama gece çok sık uyanıyor uyku sistemimiz bozulunca insanda sinir hâli oluyor mağlum hormonlarda var gece süt veriyorum biberonla reddediyor ama beni emmek istiyor uyuyor sütum çokda gelmiyor bide artık tamamen kesmemiz lazım önerileriniz nelerdir nasıl biraktirabilirim