Bb95 Doğuma yakın kullanıp memnun kalan var mı birde ada çayı duydum hangisi daha etkili bir zararı var mı
Mrvizmrli Bb95 bende ahududu çayı içiyorum normalde sancım yoktu ama sanki arada bir cay sayesinde yalanci sancılarım oluyor ya da 38 e geldim diye oluyordur bilmiyorum ama daha önceden olmuyordu sadece çayı içtiğim günler oluyor
Sudenaz0105 Bb95 ikinci kızımda çok içtim ilk kızım 40+5 doğunca çok geçikmesin dedim ama nafile 40+2yi buldu üsteki 34 haftalık 2 cm açıklıkla gezdim 😂
Mrvizmrli Instauser 36 da başladım ben ama 2 günde bir falan içiyordum 37 den sonra günde 1 içmeye başladım ama yinede oğlumda gelme niyeti yok ne yaparsak yapalım bebişlerde bitiyor iş canları ne zaman gelmek isterse o zaman geliyorlar 🥹🤣
Sudenaz0105 Bb95 vallah hiç bişey de işe yaramadı bende uğraşmayı bırakıyor insan en son üçüncüye hamileyim ama uğraşmayacağım hiç biliyorum 40i geçeceğini 😂
Bb95 Sudenaz0105 😂😂😂 evet ya bende öyle hurma ananas yürüme merdiven çıkma hepsini yaptım en son ahududu yaprağı çayını sorayım dedim
Mrvizmrli Bb95 beni doktorum geciktirmek istemedi salı günü yatış yapalım dedi bir aksilik olmazsa fitille başlatacak bakalım🥹