Merhaba kızlar daha önce post açmıştım düzensiz beta degerı dıye düzensiz ilerleyen beta degerlerı dıs gebelik olarak algılandı sonra bos gebelige donduk suan 6+3uz bugun bebegımın olustugu normale dondugunu fakat kalıbının yavas attığını ogrendım kesemızde sekıl bozukluğu varmıs ama doktor duzelebılırde COK degısık bır sekılde ılerlıyor gebelıgın yavas dedı benım gıbı olanlar varmı okadar karıstı kı hersey Bı dıs dedı ler Bı bos dedı ler Bı bebek var kalp atısı olustugu dedı ler valla hamıle oldugum ınanamıyorum