KuzeyinAnnesi10 ilk gebeliğimde bende aynısını yapmıştım eve gelince hem ben hem bebeğim yikandik çünkü ben o batikonun hastane önlüğünün kokusuna dayanamıyordum midem bulanıyordu bende şal takmıştım ccok kolay oturup kalkabiliyirdum o zmaan ben nazara gelmişim kanka 4.gunumde isim kurmaya karar verdik aniden tabakları ayarla yatağı toplattim bebeği yerde oturarak emzirdim hatta babaannem yatağımı toplattigim için çok kızmıştı sen normal dogurmadin bu ne hasta gibi davran nazara gelcen demişti hakkatende o olmuş çünkü sabahına bı kalktım yatak döşek her yer sırılsıklam hatta acaba ben altıma mi yaptım dedim su mu dokulmus dedim halam bı baktı kız dikislerin patlamış dedi karnına bak dedi karnımın dikislerinin olduğu kısım kipkirmiziydi catlaklarimin içi şişmişti su toplamisti ve üstelik çok kötü kokuyordu 😬🥵Allah’ım inşallah şafi ismiyle şifa versin bunda da öyle olmam çok korkuyorum bu konuda bana hep şey dediler 3. Gün yikanman gerekiyordu yok halam şali sarmış iyi gelmemiş de ailemde hata bulmaya çalıştılar demekki sorun duşta değil çember de değilmiş kem gozluyuz demiyorlar 😅😅😅neyse çok konuştum duramıyorum 😜😅