Sinem1912 Kızlar sabahtır sancılarım vardı 5dk bire düşünce ve dayanamayınca hastaneye geldik ve 1cm açıklık varmış nstde sancım devamlı çıktı ebeler seni doğurtmadan yolllamayız diyolar. Dua edin nolur bir yanım çok heyecanlı bir yanım korku içinde
Annesininbalbocugu Sinem1912 Rabbim sağ sağlim kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼 Çok sevindim inşallah bir avazda kurtulursunuz ❤️🤗
Annesininbalbocugu Sinem1912 Benimde 1 cm açıklığım var çok sancim oluyor hala da belim kasigim aynı adet sancısı gibi hissediyorum Bazen yatınca geçmiyor bazen geçiyor Muayne edince hiç bişi yok diyip eve gönderiyorlar 🤔 Ama benim canım yanıyor
Sinem1912 Annesininbalbocugu alla alla neden acaba🙄 bendede aynı durum var yatış yapıldı kaç haftalıksın
Annesininbalbocugu Sinem1912 39+2 haftaligim canım salı günü gittigimde konuştum doktorumda daha var doğuma dedi 😔 Ama yürürken çok zorlanıyorum hele yatakta ağrım oluyor genelde sanciyla uyaniyorum Siz özele mi yoksa devlete mi gidiyorsunuz canim
Sinem1912 Annesininbalbocugu özele geliyoruz canım. Bende ptesi muayene oldum doğuma var dedi açıklık yoktu bozduysa bugün oldu
Annesininbalbocugu Sinem1912 Anladım canım ben devlete gidiyorum Cuma günü yine gidicem gece acile muayneye çağırdı inşallah açılma olur yapmadığım hareket kalmıyor ama yok yani 🙁 Hayırlısı neyse o olsun artık benim doktorum biraz günümü bekliyor 5 gün var daha