Drkedanur bence herhangi bir sorun yoksa gebeliğinle ilgili nafile oruç değil ama ramazan orucu ne kadar çok tutulsa o kadar iyi. Aslında dinimiz evet kolaylık sağlamış ama herhangi bir sağlık sorunun varsa bebeği tehlikeye atacak bir durumun varsa tutmak doğru olmuyor. Yoksa yinede o orucu tutmakla mükellefiz. Ben tutacağım inşallah şeker yüklemesi yaptırıp sonuca göre çünkü hayatta ne olacağı belli değil üzerime borç kalmasını istemem🤷♀️😊 Eğer iftardan sahura kadar yeterli gıda ve sıvıyı tüketirsen gün içinde sorun yaşayacağını sanmıyorum, zaten günler kısaldı havalar da soğuk malum