Ozer435 Merhaba kızlar ben doğum yapalı 20 gün oldu Sezeryan doğum oldum Sezeryan olup ne zaman eğilip kalkmaya başladınız ben sanki eğilince dikişim patlayacak gibi hissediyorum nolursunuz bu konuda bana yardımcı olun bu durumu yaşayan tek kişi ben miyim
edaaslnn İlk 3 hafta doktorum yasaklamıştı bir aydan sonra yavaş yavaş toparlanıyorsun ama bol bol ilik suları kelle paça tükettim çabuk toparlandım ve bol sıvı tavsiyemdir
Ozer435 Anneeadayi3 ilk gün biraz ağrıların olduğu için zorlanıyorsun ama sana tavsiyem ne kadar yürürsen ve kafanda hemen iyileşmek olursa o kadar çabuk acın azalıyor ve ağrın geçiyor kimseyi dinleme ve bol bol yürü zamanla ağrın geçiyor
Mavi6 Ozer435 bana doktorum dikişler için bel korsesi al demişti o rahatlattı biraz tuvalete gidebiliyorum eğilip kalkıyorum ama dikişler sızlıyor hala eğilip kalkarken yatağa yatarken falan