Ayy forumdaki yazılanları gördükçe bi evham yapıyorum kızlar. Özel takipliyim doktorum çok iyi. 15. haftaya kadar gördüğü halde emin olmadan bana cinsiyeti söylemedi. 15 te bebişimizin kız olduğunu öğrendik, %100 dedi, 18 de yine gittiğimde kızımız çok sağlıklı dedi, ben de takıldım hocam oda takımını bile opsiyonladık gol yemeyelim diye kadın yok yok edepsiz gösteriyor kendini rahat rahat yap alışverişini dedi ahahahha ama blogda değişen çok var. Doktor bu kadar emin konuştuktan sonra bir farklılık olmaz heralde dimi? Normalde cinsiyet hiç farketmez ama alışverişini yaptım mobilyalar da özel yapılacağı için ramazandan önce anlaştık içmimarla mecbur. Birileri beni rahatlatsııın hahaha