Svd1 Kızlar 31 haftalık hamileyim göbeğimde küpe vardı karnım şişince küpenin oldugu yer gerilde ve kırmızı yanık gibi catlak olustu önerebilceğiniz gecmesi için bi çözüm varmı ben liearak kullanıyorum baska bı yerımde çatlak olusmadı orası dısında